رپورتاژ آگهی (Advertorial)  چیست ؟

رپورتاژ آگهی (Advertorial) چیست ؟

رپورتاژ آگهی (Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود.

یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.

رپورتاژ آگهی چگونه باعث افزایش رتبه ما در گوگل خواهد شد ؟

در سال های اخیر این روش را از تبلیغات مستقیم تأثیرگذارتر می دانند.

هر کسب و کار یا خدمتی با لینک های فراوان از طریق پخش رپورتاژ خبری در سایت های معتبر می تواند برند خود را به مخاطبان زیادی معرفی کند و در ذهن آن ها جای بگیرد و میزان سرچ کردن آن برند یا سایت بیشتر خواهد شد و هرچه این آمار بالاتر رود رتبه سایت در گوگل نیز بالاتر می رود.

رپورتاژ آگهی نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی چه مزایی دارد ؟

رپورتاژ آگهی های اینترنتی یا رپرتاژ خبری، یکی از بهترین شیوه تبلیغاتی آنلاین در جهان میباشند.

در این روش تبلیغات، یک متن تبلیغاتی بصورت گزارش یا مصاحبه و یا معرفی محصولات و خدمات در معتبرترین سایت ها منتشر میشود .

اصولا در رپورتاژ آگهی، کالا ها و خدمات با توصیف و توضیحات کاملتری به صورت تصویری، عکس، فیلم معرفی میشوند به همین جهت یکی از بهترین روش برای ارتقاء رتبه سایت در گوگل میباشد.

هدف از رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ اگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند.

داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد.

مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ چیست ؟

اول

نحوه تهیه رپورتاژ بسیار مهم است و لازم است توسط یک تیم متخصص مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود.

دوم

در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

سوم

 محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

منبع : رندبیت