۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیمت قالب بتن در تبریز

قیمت قالب بتن تبریز به عواملی همچون قیمت مواد اولیه ، دستمزد پرسنل و هزینه های جانبی بستگی دارد با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه قیمت ثابتی ندارد بنابراین قیمت قالب بتن هر روز در حال تغییر و نوسان بازار هست.

قالب-بتن-تبریز

علت تفاوت قیمت قالب بتن در شرکت های مختلف :

یشترین سوالی که طی تماس های تلفنی گرفته شده از ما پرسیده می شود این سوال است که چرا قیمت همه کارخانه های تولید کننده قالب فلزی بتن و جک سقفی برابر نیست ، این موضوع علت های مختلفی دارد که باهم بررسی میکنیم

  1. علت اول می تواند این باشد که از چه ورقی برای تولید قالب استفاده می شود در بازار ورق های مختلف با قیمت های مختلف وجود دارد که اختلاف قیمت در خود ورق بعضی مواقع در هر کیلوگرم تا 700 تومان هم می رسد ، بهترین و با کیفیت ترین ورق برای تولید قالب بتن تبریز ورق فولاد مبارکه می باشد ، در مواقعی میبینیم که دو تا شرکت تولید کننده از ورق فولاد مبارکه استفاده می کنند ولی باز هم قیمت قالب آنها برابر نیست این هم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه بررسی میکنیم
  2. علت دوم کیفیت قالب ها و نیروهای ماهر شرکت می تواند باشد دستمزدی که پرسنل و کارگران ماهر دریافت می کنند نسبت به کارگران معمولی بیشتر است ، با پرسنل ماهر محصول نهایی کیفیت فوق العاده ای خواهد داشت.
  3. علت سوم می تواند کنترل هزینه ها باشد شاید شرکتی توانایی این را دارد در حالی که از نیروهای ماهر استفاده می کند هزینه های سربار و اضافی خود را کنترل کند یا با همان هزینه ها تولید خود را افزایش دهد در نتیجه قیمت تمام شده محصول خود را پایین نگه می دارد
  4. علت بعدی می تواند استراتژی مجموعه باشد به عنوان مثال استراتژی مجموعه ای تولید و فروش بالا با سود کم است ولی استرتژی مجموعه دیگر تولید کم با سود بیشتر باشد.
  5. علت های دیگری نیز می تواند داشته باشد شاید شرکتی به سود با x تومان راضی باشد ولی شرکتی به سود xxx تومان هم راضی نباشد دلایلی که مهم بودند رو خدمتتان عرض کردیم امیدوارم کمک کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید ما هم در مجموعه قالب بتن صباغی تمام تلاش خود را می کنیم قالب بتن با کیفیت و قیمت مناسب خدمت مشتریانمان ارئه دهیم .

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما برای انتخاب بهترین قالب برای پروژه خود حتما به سایت رسمی Galebbeton.com مراجعه نمایید.

 

قیمت قالب بتن امروز

قیمت امروز قالب بتن فلزی و انواع قالب های بتن و برخی تجهیزات در لیست زیر مشاهده نمایید :

 

قیمت امروز قالب بتن فلزی و انواع قالب بتن و برخی تجهیزات در لیست زیر مشاهده نمایید :

ردیف

نام محصول

وزن

1

قالب بتن 10*100

۶.۲ کیلوگرم

2

قالب بتن 15*100

۷.۲ کیلوگرم

3

قالب بتن 20*100

۹.۳ کیلوگرم

4

قالب بتن 25*100

۱۱ کیلوگرم

5

قالب بتن 30*100

۱۲.۴کیلوگرم

6

قالب بتن 35*100

۱۴.۵ کیلوگرم

7

قالب بتن 40*100

۱۵.۶ کیلوگرم

8

قالب بتن 45*100

۱۸.۵ کیلوگرم

9

قالب بتن 50*100

۱۹.۶ کیلوگرم

10

قالب بتن 10*100 ( P ) سوراخ دار

۶.۵ کیلوگرم

11

قالب بتن 50*100 ( P ) سوراخ دار

۲۰ کیلوگرم

12

قالب بتن 10*150

۹.۲ کیلوگرم

13

قالب بتن 15*150

۱۱.۵ کیلوگرم

14

قالب بتن 20*150

۱۳.۵ کیلوگرم

15

قالب بتن 25*150

۱۵.۸ کیلوگرم

16

قالب بتن 30*150

۱۹ کیلوگرم

17

قالب بتن 35*150

۲۱ کیلوگرم

18

قالب بتن 40*150

۲۳ کیلوگرم

19

قالب بتن 45*150

۲۷ کیلوگرم

20

قالب بتن 50*150

۳۰ کیلوگرم

21

قالب بتن 10*150 ( P ) سوراخ دار

۹.۵ کیلوگرم

22

قالب 50*150 ( P ) سوراخ دار

۳۰.۵ کیلوگرم

23

قالب بتن 10*200

۱۱.۵ کیلوگرم

24

قالب بتن 15*200

۱۵ کیلوگرم

25

قالب بتن 20*200

۱۷.۵ کیلوگرم

26

قالب بتن 25*200

۲۱.۵ کیلوگرم

27

قالب بتن 30*200

۲۴ کیلوگرم

28

قالب بتن 35*200

۲۸ کیلوگرم

29

قالب بتن 40*200

۳۰.۳ کیلوگرم

30

قالب بتن 45*200

۳۵.۵ کیلوگرم

31

قالب بتن 50*200

۳۸ کیلوگرم

32

قالب بتن 10*200 ( P ) سوراخ دار

۱۲ کیلوگرم

33

قالب بتن 50*200 ( P ) سوراخ دار

۳۸.۵ کیلوگرم

34

کنج خارجی 5*10*150

12.5 کیلوگرم

35

کنج خارجی 5*5*150

11.5 کیلوگرم

36

کنج خارجی 5*10*100

7.5 کیلوگرم

37

کنج خارجی 5*5*100

6.5 کیلوگرم

38

کنج خارجی 10*10*100

8.7 کیلوگرم

39

کنج خارجی 10*10*150

13.5 کیلوگرم

40

کنج داخلی10*10*50

5 کیلوگرم

41

کنج داخلی10*10*100

9 کیلوگرم

42

کنج داخلی 10*10*150

12.5 کیلوگرم

43

سولجر 1 متری

16 کیلوگرم

44

سولجر 1.5 متری

23 کیلوگرم

45

سولجر 2 متری

28 کیلوگرم

46

سولجر 2.5 متری

36 کیلوگرم

47

سولجر 3 متری

41 کیلوگرم

بروزرسانی قیمت قالب بتن فلزی تبریز و تمامی تجهیزات قالب بتن را هر روز در سایت Galebbeton.com  میتوانید باخبر شوید که شامل لیست کاملی از اندازه سایز و وزن های قالب های تولید شده در سایت رسمی قالب بتن درح میشود

// نوسانات قیمت ها دلیل اصلی درج نکردن قیمت قالب ها در این جدول هست .

۲ راهکار برای اطلاع از آخرین قیمت های قالب بتن و تجهیزات :

  • راهکار اول : مراجعه به سایت رسمی Galebbeton.com و مشاهده آنلاین قیمت های روز و لحظه ای قالب های بتن
  • راهکار دوم : تماس با کارشناسان مجموعه قالب بتن صباغی با شماره های زیر :
  • تلفن۲۲ ۳۲۸۶۸۳۲۰ ۰۴۱
  • تلفکس۳۲۸۶۳۴۱۲ ۰۴۱
  • همراه۰۹۱۴۹۱۴۶۰۱۱

بروزرسانی قیمت قالب بتن فلزی و تمامی تجهیزات قالب بتن را هر روز در سایتGalebbeton.com  میتوانید باخبر شوید که شامل لیست کاملی از اندازه سایز و وزن های قالب های تولید شده در سایت رسمی قالب بتن درج میشود

موافقین ۰ مخالفین ۰
ali

وردپرس چیست؟

وردپرس چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن‌باز و کاملاً رایگان است که می‌توانید از آن برای ایجاد یک وب‌سایت یا وبلاگ زیبا استفاده کنید. برای دانلود رایگان وردپرس فارسی هم میتوانید به سایت اصلی وردپرس مراجعه کنید، وردپرس ساده‌ترین و انعطاف‌پذیرترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در دنیا است.

در حال حاضر وردپرس محبوب‌ترین سیستم طراحی سایت وردپرس است و بیش از 33% از وب‌سایت‌های دنیا با وردپرس ایجادشده و این رقم روزبه‌روز در حال افزایش است. وردپرس با زبان قدرتمند PHP نوشته‌شده و توسط MySQL پشتیبانی می‌شود

به‌طورکلی یک سیستم مدیریت محتوا و یک سیستم نرم‌افزاری تحت وب است که به صاحبان وب‌سایت‌ها، ویراستاران و نویسندگان اجازه می‌دهد تا وب‌سایت خود را مدیریت کنند و مطالب را بدون دانش برنامه‌نویسی منتشر کنند.

وردپرس چیست

یکی از بهترین ویژگی‌های وردپرس فارسی این است که دارای یک رابط بصری و کاربرپسند است. اگر شما می‌دانید که چگونه از مایکروسافت ورد استفاده کنید، پس از وردپرس هم می‌توانید استفاده کنید.

یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های وردپرس، متن‌باز و رایگان بودن آن است که امکان استفاده برای همه را دارد و این باعث شده است که آموزش وردپرس در جهان فراگیر شود و منابع یادگیری زیادی به وجود آید. در حقیقت وردپرس، به میلیون‌ها انسان در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا یک وب‌سایت مدرن و باکیفیت بالا داشته باشند.

تاریخچه وردپرس

سفر وردپرس در سال 2003 زمانی آغاز شد که دو توسعه‌دهنده، مت مولنوگ و مایک لیتل، شروع به ساخت یک پلتفرم جدید وبلاگ نویسی بر روی یک نرم‌افزار متوقف‌شده به نام b2 / cafeblog کردند. مدت کوتاهی پس ‌از اینکه این پروژه رها شد، این دو توسعه‌دهنده تصمیم گرفتند که روی آن کار کنند و به توسعه آن ادامه دهند.

آن‌ها احتمالاً نمی‌دانستند که یک چنین سفری را آغاز می‌کنند که درنهایت به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند، هزاران شغل ایجاد می‌کند و کل صنعت توسعه‌دهندگان، طراحان، نویسندگان، وبلاگ نویسان و ناشران وب را تغییر می‌دهد.
در تاریخ 27 می 2003، اولین نسخه وردپرس در دسترس قرار گرفت. تصویر اولین نسخه وردپرس را در شکل زیر مشاهده می‌کنید:

wordpress history
تاریخچه وردپرس

با افزایش تعداد کاربران، وردپرس روزبه‌روز پیشرفت کرد و هم‌اکنون در سال 2020 به محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل‌شده است.

با وردپرس چه وب‌سایت‌هایی را می‌توان ساخت؟

در پاسخ به این سوال که وردپرس چیست باید بگوییم، وردپرس یک پلتفرم عالی برای ایجاد هر نوع وب‌سایتی است. از وبلاگ نویسی گرفته تا تجارت الکترونیک و وب‌سایت‌های کسب‌وکار و نمونه کار و … .

با وردپرس می‌توان بدون محدودیت هر نوع وب‌سایتی را ایجاد کرد. چند نمونه از وب‌سایت‌هایی که می‌توان با وردپرس ایجاد کرد:

  • وبلاگ
  • فروشگاهی
  • شرکتی
  • خبری
  • آموزشی
  • دانلودی
  • شخصی
  • بازی
  • انجمن
  • فیلم و موزیک
  • عکاسی

تفاوت بین WordPress.org و WordPress.com را درک کنید!

هنگامی ‌که کلمه wordpress را در گوگل یا موتور جستجوی دیگر جستجو می‌کنید، دو وب‌سایت مربوطه را پیدا خواهید کرد: WordPress.com و WordPress.org. در این بخش تفاوت‌های این دو سایت را ارائه می‌دهیم.

WordPress.org

اگر می‌خواهید سایت خود را با وردپرس ایجاد کنید، WordPress.org وب‌سایت موردنیاز شماست. در اینجا می‌توانید پلتفرم را دانلود کنید و افزونه‌ها و قالب‌های رایگان وردپرس را پیدا کنید. و دریابید که واقعا وردپرس چیست و چگونه قرار است کار کند.

WordPress.com

WordPress.com یک شرکت میزبانی وب است که با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، وبلا‌گ‌ها را میزبانی می‌کند. کاربران که در این سرویس ثبت‌نام می‌کنند، وبلاگ‌های خود را با یک نوع دامنه مانند myblog.wordpress.com ایجاد می‌کنند (با این‌حال دامنه‌های سفارشی نیز به‌عنوان یک ویژگی پولی در دسترس هستند). برنامه پیش‌فرض رایگان است، گرچه با برخی از محدودیت‌ها همراه است.

کار با وردپرس به چه شکل است؟

برای شروع استفاده از وردپرس فارسی، ابتدا آن را از مخزن وردپرس دانلود کنید. آن را در هاست بارگذاری کنید، به پایگاه داده متصل کرده و نصب کنید و سپس مطالب خود را در وب منتشر کنید. ممکن است فکر کنید این‌کار پیچیده است، اما کل پروسه حدود 5 دقیقه طول می‌کشد و بسیار آسان است. پس از نصب، شما قادر خواهید بود از یک ویرایشگر ساده و قدرتمند برای انتشار مطالب خود در وب استفاده کنید. آموزش نصب وردپرس را بخوانید تا بتوانید مراحل آن را درست انجام دهید.

وردپرس کاملاً از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. برای شروع کار با وردپرس فارسی می‌توانید از دوره آموزش کامل کار با وردپرس استفاده کنید. در این آموزش صفر تا صد کار با وردپرس تدریس شده است.

قالب وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سری قالب رایگان دارد که شما می‌توانید با نصب آنها سایت خود را در 5 دقیقه ایجاد کنید و نمایی زیبا از سایت داشته باشید، درواقع قالب ظاهر کلی سایت شما است، مثلا یک کاربر به سایت شما مراجعه میکند و یک سری اطلاعات به کاربر نامیش داده میشوند یک سری تصاویر دکمه‌ها و المان‌ها در سایت قرار دارند که کاربر با مراجعه کردن به هر کدام آنها می‌تواند با سایت کار کند .

اگر قالب سایت شما خوب و جذاب نباشید که کاربر نتواند با سایت شما کار کند قطعا کاربر سایت شما را ترک خواهد کرد و دیگر هم به سایت شما مراجعه نمیکند، پس حتما باید قالب سایت شما جذاب باشد که وردپرس یک بخش دارد و شما میتوانید سریعا قالب خود را از طریق آن تغییر دهید.

افزونه وردپرس چیست ؟

در واقع وردپرس به تنهایی یک سیستم ساده است و شما نمی‌توانید سایت‌های حرفه‌ای را به تنهایی با وردپرس اجرا کنید این سیستم به تنهایی فقط برای وبلاگ‌های ساده مناسب می‌باشد، به همین دلیل میلیون‌ها افزونه رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد که شما هر امکاناتی برای سایت خود نیاز داشته باشید می‌توانید با نصب افزونه‌های جدید سایت خود را پیشرفته‌تر کنید و یک سری امکانات حرفه‌ای را در سایت اضافه کنید.
این افزونه خیلی زیاد هستند و شما نباید از همه افزونه‌ها استفاده کنید و فقط باید از افزونه‌هایی که نیاز دارید استفاده کنید تا سرعت سایت شما کاهش پیدا نکند و در مدیریت سایت به مشکل بر نخورید.

مخزن وردپرس چیست ؟

همانطور که گفته شد شما می‌توانید از مخزن وردپرس به قالب‌ها و افزونه‌های بسیار زیادی دسترسی داشته باشید، مخزن وردپرس متعلق به سازنده اصلی وردپرس است که تمامی آنها به صورت رایگان هستند و نیاز نیست هیچ‌گونه هزینه‌ای پرداخت کنید.

در ضمن تمامی این افزونه‌ها و قالب‌هایی که در مخزن وردپرس وجود دارند بررسی امنیتی توسط تیم وردپرس خواهند شد که مشکلی برای سایت‌ها ایجاد نکنند، پس در حال حاظر بهترین منبع برای دسترسی به افزونه‌ها و قالب‌های رایگان در وردپرس فارسی، مخزن آن است که می‌توانید با آدرس wordpress.org/plugins به مخزن افزونه‌های آن دسترسی داشته باشید و هم می‌توانید به آدرس wordpress.org/themes به تمامی قالب‌های این مخزن دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های وردپرس

wordpress Property
ویژگی‌های وردپرس

سفارشی‌سازی آسان با استفاده از قالب و افزونه‌ها

بخش اعظمی جامعه‌ای که از وردپرس استفاده می‌کنند، نه طراح سایت و نه برنامه‌نویس هستند. در حقیقت، اکثر افرادی که از وردپرس استفاده می‌کنند، با طراحی وب‌سایت و برنامه‌نویسی آشنا نیستند.

برای این افراد، وردپرس یک راه‌حل کامل است، زیرا هزاران قالب وردپرس بصورت رایگان وجود دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند. برای هر نوع وب‌سایتی یک قالب وردپرس کامل وجود دارد (چه یک وبلاگ، چه یک سایت شرکتی و چه یک فروشگاه آنلاین بزرگ باشد).
همچنین می‌توانید، برای اضافه کردن امکانات اضافه از افزونه‌ها استفاده کنید. با استفاده از افزونه‌ها می‌توانید هر نوع ویژگی‌ای به سایت خودتان اضافه کنید، ویژگی‌هایی مانند عضویت کاربر، فرم‌های تماس با ما، تجزیه‌وتحلیل و…

wordpress history- دانلود وردپرس چیست
تاریخچه وردپرس

سازگاری با موبایل (واکنشگرا)

وردپرس با همه‌ی دستگاه‌های موجود سازگاری کامل دارد و شما می‌توانید در هر دستگاهی (مانند موبایل، تبلت، دسکتاپ و …) با وردپرس کار کنید، بدون اینکه مشکلی پیش بیاید.

کاملاً بهینه‌شده برای موتورهای جستجو

وردپرس با استفاده از کدهای استاندارد باکیفیت بالا نوشته‌شده است. این باعث می‌شود گوگل و دیگر موتورهای جستجو، وردپرس را دوست داشته باشند. به همین دلیل است که رتبه سایت‌های وردپرسی در موتورهای جستجو بالاتر از دیگر سایت‌ها قرار دارد.
شما همچنین می‌توانید با استفاده از افزونه‌های سئو، وب‌سایت خودتان را برای موتورهای جستجو بخصوص گوگل بیشتر بهینه کنید. بهترین افزونه سئوی وردپرس، Yoast SEO است.

مدیریت آسان وردپرس

یکی از بهترین مزینت‌های وردپرس، بروزرسانی منظم آن است. این مورد به شما اجازه می‌دهد، افزونه‌ها و قالب‌های خود را از داخل داشبورد مدیریت وردپرس خود به‌روز کنید.
همچنین زمانی که یک نسخه جدید از وردپرس در دسترس قرار بگیرد، شما را مطلع می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید سایت خود را به‌سادگی و فقط با کلیک کردن بر روی یک دکمه به‌روزرسانی کنید.

امنیت بالا

wordpressorg- دانلود وردپرس فارسی
wordpress.org

توسعه وردپرس براساس امنیت صورت گرفته و به‌عنوان یک پلتفرم بسیار امن است. بااین‌حال، درست مثل دنیای واقعی، اینترنت می‌تواند یک مکان نامعلوم باشد.

شما می‌توانید با استفاده از افزونه‌های امنیتی وب‌سایت خودتان را در برابر هک شدن تا 99% امن کنید. افزونه‌های زیادی برای امنیت وردپرس وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: iThemes Security، Wordfence و All In One WP Security & Firewall.

همچنین برای محافظت از اطلاعات خود از هر حادثه یا هک شدن، به‌راحتی می‌توانید از افزونه‌های پشتیبان گیری وردپرس استفاده کنید تا به‌صورت خودکار پشتیبان گیری ایجاد شود و آن‌ها را در یک مکان امن ذخیره کند.

پشتیبانی از رسانه‌های مختلف

وردپرس یا وردپرس فارسی فقط به نوشتن متن محدود نمی‌شود. این سیستم با یک آپلود کننده داخلی ساخته‌شده است که تصاویر، صداها، فایل‌های ویدئویی و … را اداره می‌کند. این سیستم مدیریت محتوا از وب‌سایت‌های فعال oEmbed پشتیبانی می‌کند که بدین معناست که شما می‌توانید ویدیوهای یوتیوب یا آپارات، عکس‌های اینستاگرام، توییت‌ها و Soundcloud را فقط با قرار دادن URL در ویرایشگر پست وردپرس جایگذاری کنید.

سایت‌های معتبر داخلی و خارجی که با وردپرس ایجاد شده‌اند را می‌شناسید؟

سایت‌های خارجی

  • اخبار مایکروسافت (رتبه الکسا جهانی: 24)
  • وبلاگ موزیلا (رتبه الکسا جهانی: 260)
  • وبلاگ پلی استیشن (رتبه الکسا جهانی: 450)
  • بلومبرگ (رتبه الکسا جهانی: 349)
  • وبلاگ خبرگزاری رویترز (رتبه الکسا جهانی: 427)
  • نیویورک پست (رتبه الکسا جهانی: 551)
  • وبلاگ تد (رتبه الکسا جهانی: 1007)
  • کاخ سفید (رتبه الکسا جهانی: 3693)

سایت‌های ایرانی

  • همیار وردپرس (رتبه الکسا ایران: 256)
  • همیار آکادمی (رتبه الکسا ایران: 330)
  • دیجی کالا مگ (رتبه الکسا ایران: 3)
  • دیجیاتو (رتبه الکسا ایران: 127)
  • دانلودها (رتبه الکسا ایران: 131)
  • ایران استخدام (رتبه الکسا ایران: 196)
  • پایگاه خبری تحلیلی افق (رتبه الکسا ایران: 761)
  • پی سی ورلد (رتبه الکسا ایران: 292)
  • چطور (رتبه الکسا ایران: 95)
  • مدیر سبز (رتبه الکسا ایران: 1082)

وردپرس چیست؟

در پاسخ به سوال وردپرس چیست به شما در این مقاله توضیح دادیم که وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست و روزبه‌روز در حال پیشرفت است. اگر می‌خواهید یک طراحی وب‌سایت وردپرس بهترین گزینه برای شماست.
در این مقاله سعی کردیم که یک تعریف ساده از وردپرس را ارائه دهیم و مطالب موردنیاز برای آشنایی با وردپرس را نیز ارائه دادیم. اگر شما نکته‌ای دارید که به آشنایی بیشتر کاربران با وردپرس کمک می‌کند لطفاً در قسمت دیدگاه‌ها ذکر کنید.

دانلود وردپرس فارسی

برای دانلود وردپرس فارسی وارد لینک زیر شوید و بر روی دکمه “Get WordPress” در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
ali