کرکره برقی تبریز معتبرترین کرکره برقی اتوماتیک تبریز

کرکره برقی تبریز یا کرکره برقی اتوماتیک تبریز را امروزه می توان یکی از ساخته هایی دانست که با وجود ساختار ساده اش توانسته در سهولت زندگی نقش مهمی ایفا کند. از دهه ها قبل افراد برای حفاظت و راحتی بیشتر محیط زندگی و محل کار خود، از کرکره استفاده می کردند؛ اما پیشرفت و حرکت انسان به سوی تکنولوژی باعث طراحی و ساخت دسته جدیدی از کرکره ها به نام درب برقی کرکره ای تبریز یا کرکره اتوماتیک تبریز گردید.

کرکره برقی در تبریز تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد. در ابتدا کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد؛ بدون تغییر در ظاهر و نوع ساخت آن. اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و این آغازی بود بر ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره به بازار.

در این مقاله قصد داریم این محصول، متعلقات مربوط به آن و عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی تبریز را بررسی کنیم.

کرکره-برقی-تبریز

انواع کرکره برقی تبریز

تفاوت اصلی کرکره های برقی را می توان از دو منظر موتور و تیغه های آن ها مشاهده کرد. انواع تیغه کرکره برقی در تبریز که شامل نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات می باشند، در همین صفحه و در بخش انواع تیغه کرکره برقی به معرفی آن ها پرداخته ایم.

به صورت کلی پر فروش ترین تیغه های کرکره برقی از نوع آلومینیوم 80 میلیمتری است که در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد. تفاوت دیگر در موتور کرکره اتوماتیک است که در آن سه نوع ساختار وجود دارد.

بیشترین موتور کرکره برقی تبریز مورد استفاده، از نوع توبلار است که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد تردد پایین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد.

نوع دوم موتور ساید در تبریز است که برای اماکنی با تردد بالا و یا ابعاد بزرگ استفاده می شود و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی تبریز است که می توان برای تردد های بالا نیز استفاده کرد. در ادامه به بررسی این سه نوع موتور میپردازیم.

موتور کرکره برقی تبریز

جز اصلی کرکره برقی تبریز موتور آن است که باعث به حرکت در آمدن تیغه ها می گردد.

 موتور درب کرکره برقی تبریز به سه دسته کلی تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی ویژگی های تک تک آنها می پردازیم. قبل از آن، باید این مورد را بدانید که هر موتور کرکره مناسب مکان خاصی است که در ادامه با شرایط آن ها آشنا می شوید:

 

کرکره-برقی-تبریز

موتور ساید کرکره برقی تبریز

موتور هایی هستند که برای درب هایی با وزن و میزان تردد بالا، مورد استفاده قرار می گیرند.

 موتور ساید کرکره برقی تبریز برای ورودی هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند؛ چرا که قدرتمند ترین نوع موتور های کرکره برقی هستند.

همچنین می توان آن را برای اماکنی که وجود برق اضطراری در آن ها الزامی است، استفاده نمود؛ به این خاطر که این موتور دارای دو نوع با ولتاژ های 24 و 220 ولت می باشد که مدل 24 ولت آن دارای باطری برای استفاده در شرایط قطعی برق است.

به این محصولات موتور ساید موتورکرکره برقی تبریز با UPS نیز می گویند که تقریبا قیمتی معادل 70 درصد بیش از موتور ساید بدون UPS می باشد.

بزرگترین ایرادی که می توان از موتور ساید کرکره برقی تبریز گرفت، سرعت پایین آن است که به دلیل گیربکس قدرت بالا آن می باشد. البته موتورهای ساید سرعت بالا نیز تولید شده که برای اماکنی که نیاز به سرعت بالای باز و بسته شدن دارند می توانید از آن دسته موتور ها استفاده نمایید.

شکل این نوع موتور ها به این صورت است که یک موتور و گیربکس با فاصله کمی نسبت به لوله ای که تیغه کرکره بر روی آن قرار گرفته نصب می گردد.

قدرت موتور به وسیله یک زنجیر به چرخ دنده ای که لوله را می چرخاند منتقل گردیده و کرکره به بالا یا پایین هدایت می شود. این سیستم به واسطه موتور بزرگتر و سیستم زنجیر و چرخ دنده قدرت فوق العاده ای خواهد داشت.

به این ترتیب می توان گفت که تفاوت قیمت موتور ساید کرکره برقی با دیگر موتور ها خیلی هم دور از منطق نیست. از معروف ترین این مدل ها می توان به موتور ساید تیونی، موتور ساید بارزانته و موتور ساید اس دی سی اشاره کرد.

موتور ساید کرکره برقی

موتور سانترال کرکره برقی تبریز

 موتور های سنترال یا سانترال توانایی به حرکت درآوردن درب هایی با میزان تردد و وزن متوسط را دارند.

عدم نیاز به تغییرات اساسی در ساختار کرکره، موتور سانترال کرکره را به بهترین گزینه برای تبدیل کرکره های قدیمی به کرکره های اتوماتیک می سازد. البته استفاده از موتور های سانترال در سال های اخیر، کمتر شده است.

علت اصلی این موضوع نصب مشکل تر و نیاز به قطعات بیشتر به نسبت سایر موتورهای کرکره اتوماتیک است. این قطعات، مانند شفت و فنر استهلاک پذیر هستند و هزینه تعمیر کمی هم ندارند و به همین علت ترجیح آن است که موتور سنترال به جز در شرایط خاص استفاده نشود.

موتور سانترال کرکره برقی

موتور توبلار یا موتور استوانه ای کرکره برقی تبریز

موتوری است که برای به حرکت درآوردن درب هایی با وزن و میزان تردد پایین به کار می روند، به علاوه نصب و راه اندازی آن ها نیاز به دقت بیشتری دارد.

 موتور توبولار کرکره ساده قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن 140 نیوتن را دارا می باشد. 

قیمت موتور توبلار کرکره برقی تبریز با اندازه نسبتا کوچک خود بسیار مناسب است.

همچنین این موتور ها به دلیل شکل ظاهری خود، فضای کمتری را اشغال می کند و در هنگام قطعی برق نیز می توان با استفاده از سیستم خلاص کن، از آن استفاده نمود.

البته در سال های اخیر چندین مدل موتور توبلار با برق اضطراری و حتی زنجیر دار برای باز کردن راحت ترِ درب در هنگام قطعیِ برق، به بازار روانه شده که آنچنان مورد استقبال قرار نگرفته است.

موتور توبلار کرکره برقی

موتور توبلار صنعتی کرکره برقی تبریز

این نوع موتور دقیقا مشابه موتورهای توبلار بوده و تفاوت بارز آن در قدرت و میزان تردد روزانه می باشد. 

موتور توبلار صنعتی قدرتی بین 230 تا 500 کیلوگرم را دارا هستند و برای نصب آن ها می بایست از لوله 11 برای جا دادن موتور داخل آن استفاده نمود. این قطر لوله در موتورهای ساید نیز استفاده می گردد.

حال چه چیزی باعث می شود که کسی موتور توبلار صنعتی را به موتور ساید کرکره برقی ترجیح دهد؟ قوی ترین علت می تواند کمبود فضا برای نصب موتور ساید باشد.

تفاوت موتور ساید و موتور توبلار در قطعات جانبی آن می باشد. قطعاتی مانند برد، پایه، اندکپ و بلبرینگ که در موتور های توبلار به صورت جدا از هم تهیه می شوند، در موتورهای ساید به صورت یک پک واحد به خریدار ارائه می گردد.

به طور کلی قیمت موتور کرکره برقی تبریز به میزان تردد در روز و وزن تیغه ها بستگی دارد.

انواع تیغه کرکره برقی تبریز

تیغه کرکره برقی مجموعه ای از نوار های نسبتا باریک است که در کنار یکدیگر تشکیل یک صفحه یکپارچه را می دهند. انواع تیغه کرکره برقی تبریز می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • تیغه آلومینیومی کرکره برقی در تبریز
  • تیغه آهن گالوانیزه کرکره برقی در تبریز
  • تیغه پلی کربنات کرکره برقی در تبریز

تیغه کرکره برقی آلومینیومی تبریز

این نوع تیغه دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، فروشگاه ها و... استفاده می شوند.

درصد بسیار بالایی از تیغه کرکره برقی استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند. 

کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود. همانطور که گفته شده اندازه استاندارد این نوع تیغه ها 80 میلیمتر است اما اندازه 60 میلیمتر برای پنجره ها و اندازه 100 میلیمتر برای ورودی های بزرگ نوع های دیگر تیغه کرکره برقی می باشند.

البته می توان تیغه ها را از لحاظ ظاهری نیز به دو دسته تخت و قوسی نیز تقسیم بندی کرد. در حال حاضر مدل قوس دار به دلیل عدم ایجاد صدا موقع باز و بسته شدن استقبال بالا و مدل تیغه تخت تولید بسیار پایینی دارد.

وزن استاندارد تیغه کرکره آلومینیومی بین 6 تا 7 کیلوگرم است اما برخی تولید کنندگان به دلیل کم کردن قیمت  تیغه کرکره برقی و همچنین ایجاد رقابت در بازار از این وزن می کاهند. در نظر داشته باشید که مدل های کمتر از 5.5 کیلوگرم برای عرض های بیش از 3 متر خطرناک هستند.

تیغه آلومینیومی کرکره های برقی می توانند دارای یک، دو یا سه پل، درون خود باشند که باعث استحکام و مقاومت بیشتر تیغه می گردد. همچنین برخی از انواع تیغه ها، دارای فوم هستند که به عنوان عایق صدا به کار می روند:

انواع تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره اتوماتیک گالوانیزه

تیغه کرکره گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس هستند.

مهمترین دلیل خرید تیغه های گالوانیزه می تواند استحکام بیشتر به نسبت آلومینیوم و همچنین قیمت مناسب آن باشد.

این تیغه ها نیز در دو نوع گالوانیزه معمولی و همچنین فوم دار تولید شده که مدل فوم دار آن به این صورت است که بین پل های تیغه، فوم تزریق شده تا مقاومت آن را بیش از گذشته کند.

به همین دلیل برش این نوع تیغه ها نیز آسان نخواهد بود و گذر از این نوع کرکره ها مشکل است.

تیغه کرکره برقی تبریز پلی کربنات

تیغه های پلی کربنات همانطور که از نامشان پیداست از جنس polycarbonate ساخته شده اند که امکان گذر نور را از خود خواهند داد. این نوع تیغه ها مانند شیشه هستند و  امکان انتخاب رنگ نیز دارند. قابلیت گذر نور می تواند برای پارکینگ هایی که ورودی یا پنجره نور گیر ندارند بسیار کارآمد باشد و برای فروشگاه ها نیز می تواند ویترین مغازه را به یک نمایشگاه دائمی 24 ساعته تبدیل کند تا حتی در مواقع بسته بودن فروشگاه، امکان مشاهده محصولات آن وجود داشته باشد.

تیغه کرکره برقی پلی کربنات

اما زیبایی تنها ویژگی خاص تیغه های پلی کربنات نیست و خصوصیت اصلی آن مقاومت بالا و کم نظیر می باشد که در هیچ کدام از تیغه های دیگر دیده نمی شود. جنس برخی از پلی کربنات ها دقیقا همانی است که در سپر پلیس های اروپایی دیده می شود که در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و تقریبا ضد گلوله نیز می باشد. این تیغه ها در برابر آتش سوزی نیز مقاومت بیشتری به نسبت تیغه های فلزی دارند و از این سو مناسب اماکن بزرگ تجاری و مسکونی هستند. واسط بین تیغه ها میتواند از جنس آلومینیوم یا استیل باشد که پیشنهاد ما در عرض بیش از 3 متر مدل استیل آن است.

تیغه پلی کربناتی کرکره برقی

کرکره برقی تبریز با اندازه کوچک برای پنجره ها

این کرکره ها تا حد زیادی در اتلاف دما صرفه جویی می نمایند و همچنین می توانند عایق صوتی نیز باشند.

می توان از صفحاتی مانند توری برای جلوگیر از حشرات به داخل منازل استفاده کرد. به علاوه برخی از انواع کرکره برقی را می توان طوری تنظیم نمود که در هنگام خالی بودن منزل، با فواصل معین کرکره باز و بسته شود و این تصور را برای ناظران خارجی ایجاد کند که ساختمان خالی نیست.

استفاده از کرکره برقی برای پنجره ها باعث می شود عایق دمایی مناسبی ایجاد گردد و می تواند باعث کاهش 10% مصرف انرژی و 45% اتلاف انرژی گردد،

از طرفی با استفاده از درب و پنجره کرکره ای اتوماتیک می توان تا 10dc صدای محیط را کاهش داد. همچنین این درب ها باعث حفاظت در برابر گرما و اشعه UV خورشید می شوند.

 

 

قیمت کرکره برقی

اطلاعات قیمت کرکره برقی تبریز

در این بخش با هر یک از موارد زیر در ارتباط با کرکره برقی آشنا خواهید شد:

  1. نحوه ی محاسبه ی قیمت کرکره برقی 
  2. عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی 
  3. شیوه‌ی نصب کرکره برقی 
  4. نمونه کارهایی از کرکره برقی ساخته شده در کهربادر 

 

برخی سوالات مشتریان

در صورتی که جواب خود را پیدا نکردید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

هدف ما تامین امنیت شماست

چه عواملی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد؟

با توجه به نوع تیغه، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر شما تعیین می شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره ، تعداد ریموت و  لوازم جانبی در قیمت تاثیر دارند. همچنین جنس تیغه و کرکره برقی انتخاب شده نیز بر قیمت تاثیر می گذارد.

آیا محل نصب در هزینه کرکره برقی تاثیر دارد؟

کرکره برقی آلومینیومی با کرکره برقی فولادی چه تفاوتی در قیمت دارد؟

آیا برای بازدید از مکان نصب هزینه ای باید پرداخت شود؟

ارزان ترین نوع کرکره برقی چیست؟

 

نحوه ی محاسبه ی قیمت هر متر مربع کرکره برقی تبریر 

ابتدا به بررسی نحوه محاسبه هزینه نهایی می پردازیم و در نهایت به معرفی تک تک عوامل موثر در این محاسبه را شرح می دهیم و لیست قیمت محصولات را برای شما قرار میدهیم. دوستان گرامی، خواهشمندیم جهت بررسی دقیق بدلیل نوسانات قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت کرکره برقی تبریز  = هزینه تیغه کرکره برقی + هزینه موتور کرکره برقی + هزینه شفت + هزینه نصب و آهنکشی + هزینه آهن + کرایه حمل تا پروژه


هزینه تیغه کرکره برقی = هزینه روز تیغه کرکره برقی x مساحت دهنه

قیمت روز تیغه = وزن تیغه در هر متر مربع و قیمت روز انواع تیغه و کیفیت آلیاژ در هر نوع تیغه

مساحت دهنه = عرض دهنه x ( ارتفاع + 30 سانتی متر )

قیمت موتور کرکره برقی = وزن تیغه در مساحت کل و نوع موتور کرکره برقی

قیمت نوع موتور کرکره برقی = مدل کلی موتور و نوع ولتاژ و جنس سیم پیچ و اندازه روتر و نوع گیربکس

قیمت شفت = نوع لوله ( 8 یا 11 ) و ( قیمت روز لوله در هر متر طول x عرض دهنه )

قیمت نصب و آهن کشی = اندازه دهنه x قیمت و نصب انواع مختلف تیغه در هر متر مربع

هزینه آهن کشی = قیمت روز آهن و قوطی آهنی یا دیگر متعلقات

چه عواملی در قیمت کرکره برقی  تبریز تاثیرگذار هستند؟

    1. نوع موتور

یکی از عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی نوع موتور آن است. موتورهای کرکره برقی به دو نوع تقسیم می شوند. موتور ساید و موتور توبولار

موتور توبولار برای کرکره های سبک وزن و کوچک کاربرد دارد. این موتورها از قیمت پایین تری نسبت به موتورهای ساید برخوردار هستند ولی میزان تردد مجاز آن ها نیز کمتر از موتورهای ساید می باشد. همچنین این موتورهای برقی دارای برق اضطراری نیستند و در زمان قطعی برق از خلاص کن دستی استفاده می کنند.

یکی دیگر از خصوصیات این نوع موتور کرکره برقی این است که این موتورها نسبت به موتور ساید فضای کمتری اشغال می کنند و درون رول کرکره برقی قرار می گیرند. اگر کرکره برقی شما نیاز به تردد بالا داشته باشد این نوع موتور کرکره برقی مناسب نمی باشد. همچنین این نوع موتور برای کرکره برقی با نهایتا وزن 140 کیلوگرم کاربرد دارد و برای کرکره برقی سنگین وزن مناسب نمی باشد. در صورت خرابی این نوع موتور کرکره برقی نیاز به تعویض موتور است و این نوع موتورها قابل تعمیر نیستند. همچنین در صورت خرابی و خلاص شدن گیربکس فاقد سیستم پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره برقی هستند.

موتورهای توبولار انواع متفاوتی دارند، که شامل سنگین صنعتی و سبک می‌شود.

 

موتورهای ساید قوی ترین نوع موتور کرکره برقی هستند و برای کرکره برقی با وزن بالا کاربرد دارند. همچنین این موتورها برای مکان هایی که نیاز به تردد بالای کرکره برقی است کاربرد دارند و در شرایط قطعی برق دارای برق اضطراری هستند. این نوع موتور کرکره برقی معمولا برای کرکره برقی سوله ها، مغازه ها و پارکینگ ها تولید می شوند. این موتورها در صورت خرابی امکان تعمیر بدون دستکاری در سایر تجهیزات کرکره برقی را دارند . تعمیر آنها با سرعت بیشتری نسبت به موتورهای توبولار انجام می شود. این موتورها مناسب برای کرکره برقی های سنگین تا نهایتا وزن 1500 کیلوگرم هستند. این موتورها خارج از رول نصب می شوند و فضای بیشتری را نسبت به موتورهای توبولار اشغال می کنند. ایرادی که از این نوع موتور کرکره برقی می توان گرفت سرعت پایین آنها هنگام باز و بسته شدن است.

  2. نوع تیغه

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قیمت کرکره برقی نوع تیغه است. نوع عایق، اندازه، جنس و رنگ تعیین کننده میزان قیمت تیغه کرکره برقی هستند. جنس تیغه کرکره برقی انواع مختلفی دارد. معمولا پرکاربردترین آنها فولاد، پلی کربنات و آلومنیوم است.

تیغه های آلومینیومی از بیلت آلومنیوم تهیه می شوند. این نوع تیغه ضد خش است و مناسب برای استفاده در اماکنی با تردد بالا طراحی شده مانند سوله ها، مغازه ها و اماکن صنعتی هستند و به دلیل توخالی بودن برای استفاده در منازل مناسب نمی باشند. این نوع تیغه کرکره برقی در حال حاضر سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. از مزایای این نوع تیغه می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که باعث شده است امکان استفاده از موتورهای سبک تر را فراهم نماید. سبک بودن وزن تیغه در بالا رفتن عمر موتور کرکره برقی می تواند تاثیرگذار باشد. روش تهیه این نوع تیغه نسبت به سایر انواع آن راحتتر است و کیفیت آن نسبت به قیمت مقرون به صرفه است. این نوع تیغه به دلیل ضد زنگ بودن مناسب برای استفاده مناطق شرجی نیز هستند.

تیغه های گالوانیزه از استحکام بالاتری نسبت به تیغه های آلومنیومی برخوردار هستند. اما این نوع تیغه ها ضد خس نیستند و در صورت خش برداشتن امکان زنگ زدن آنها نیز وجود دارد. کیفیت این نوع تیغه ها به نوع ساخت و رنگی که در آن استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. از این نوع تیغه ها برای استفاده در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شوند.

تیغه های گالوانیزه از استحکام بالاتری نسبت به تیغه های آلومنیومی برخوردار هستند. اما این نوع تیغه ها ضد خش نیستند و در صورت خش برداشتن امکان زنگ زدن آنها نیز وجود دارد. کیفیت این نوع تیغه ها به نوع ساخت و رنگی که در آن استفاده می شود می تواند متفاوت باشد. از این نوع تیغه ها برای استفاده در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها کاربرد دارند.

از تیغه های شفاف یا پلی کربنات به دلیل مقاومت بالای آن معمولا در امکان امنیتی استفاده می شوند. این نوع تیغه ها ضد زنگ، ضد خش و ضد آتش سوزی هستند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند و دارای طرح های جذاب و زیبایی ارائه می شوند. به دلیل کیفیت بالا در ساخت این نوع تیغه، قیمت آن نیز از سایر انواع بالاتر می باشد.

تیغه آلومینیوم فابریک استاندارد این نوع از تیغه‌ها در طی فرایند اکسترود تولید می‌شوند. وزن طبیعی این نوع تیغه به طور تقریبی بین 4.7 و 5.5 کیلوگرم می باشد، رنگ این نوع تیغه ازنوع پودری می باشد (الکترواستاتیک)، که بعد آن که تولید شد بنا به درخواست مشتری رنگ مناسبی به آن میزنند.

3. سایز و اندازه‌ی کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی، سایز و اندازه‌ای آن است .با توجه به نوع کاربرد درب کرکره‌ای برای محل مورد نظر (مسکونی ، تجاری ، اداری  و… ) کارشناسان پس از بازدید و اندازه گیری های لازم قیمت نهایی را اعلام می‌کنند .

نمونه کارها

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

چرا باید از کرکره برقی تبریز استفاده کنیم؟

 

 امنیت بالا – محافظت از دیوار به دیوار برای دهانه های کوچک تا بزرگ

 غلتک رو به پایین برای حرکت آسان

 اقتصادی – کم هزینه

 استفاده آسان

 عایق صدا و حرارت برای جلوگیری از اتلاف انرژی

 مناسب برای مصارف صنعتی و تجاری برای درها و پنجره ها

 ساخته شده از فولاد گالوانیزه و ضد آب و هوا و ضد زنگ

 از درها و پنجره ها در مقابل فضای باز محافظت می کند

 ایده آل برای فروشگاه ها ، انبارها و املاک تجاری و کارخانه ها

 نصب و راه اندازی سریع و کارآمد بدون مشکل توسط تیم های مجرب

چرا امروزه استفاده از درب های کرکره برقی برقی در تبریز توصیه می شود

درب های کرکره ای برقی نوعی از درب است که می تواند از آن ها برای مصارف مسکونی یا تجاری استفاده شود. بیشتر درب های کرکره ای برقی صنعتی یا درب های گاراژ غلتکی برای نصب سریع و آسان و نیازهای کم مصرف طراحی شده اند. آنها بسیار قوی و ماندگار هستند و برخلاف درهای تاشو که در گاراژهای مسکونی و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند در استفاده مداوم، مقاومت کنند. همچنین به دلیل وزن کمتر و سهولت جابجایی جایگزین بسیار مناسبی برای کرکره های فلزی سنگین وزن که باعث امراضی مانند دیسک کمر میشدند هستند. همین طور هزینه کرکره برقی نیز مناسب است.

فروشگا های  تجاری معمولا اهداف سارقین هستند. اگر صاحب فروشگاه یا رستوران هستید ، طبیعتاً می خواهید از حداکثر امنیت در محل کار خود اطمینان حاصل کنید. درها و کرکره های برقی سطح امنیت مورد نیاز را فراهم می کند. ویژگی های امنیتی آن که درز درها ، شیشه ها و دیوارها را می پوشاند،  محافظت بیشتری را ایجاد می کند. جدای از سارقین ، درهای کرکره برقی از دفتر یا فروشگاه شما در برابر آب و هوا  و ورود گرد و غبار به داخل ساختمان محافظت می کنند. بعضی از افراد برای مصارف مسکونی از کرکره برقی برای پنجره‌هایشان (کرکره‌ی پنجره )نیز استفاده می‌کنند، استفاده از کرکره‌ی پنجره علاوه بر زیبایی ساختمان می‌تواند آلودگی‌‌های صوتی موجود در محل را کاهش دهد، از دیگر مزایای کرکره برقی برای پنجره افزایش امنیت، کاهش آلودگی ناشی از گرد و غبار، و همچنین متعادل سازی دمای محیط را می‌توان نام برد.

کرکره ها و درهای برقی بصورت استاندارد طراحی شده اند و نصب آنها بسیار ساده است. با این حال ، ابعاد متفاوت و در بعضی موارد طرح ها متناسب با نیازهای فردی تولید می شود. همچنین ممکن است این کرکره ها و درها با توجه به انتخاب شما طراحی شوند. حتی می توانید نام تجاری یا لوگوی خود را روی دیافراگم یا درب بچسبانید ، به طوری که آرم یا نام بیزینس شما بر روی آن نشان داده شود. این کار به عنوان یک هدف موثر برای بازاریابی شغل شما ، که حتی در ساعات خارج از کار برای شما تاثیرگذار خواهد بود ، عمل می کند.

همانطور که گفته شد کرکره و درهای امنیتی از محل شما در برابر صدمات ناشی از باد، طوفان، باران و برف محافظت می کند. در هوای طوفانی ، می توانید درب و کرکره برقی خود را به پایین بکشید تا محل کار خود را از هر چیزی که ممکن است به محل کار شما آسیب بزند ، محافظت کنید. درهای کرکره برقی و درهای فلزی در صورتی که دفتر یا فروشگاه شما به طور کلی از جنس شیشه باشد ، که در مقابل شکستگی و صدمه دیدن آسیب پذیر است ، گزینه مناسبی خواهد بود اما اگر احساس میکنید که کرکره برقی برای شما مناسب نیست میتوانید از جک درب پارکینگ استفاده کنید

تعمیر و نگهداری درب های کرکره های برقی

یک نکته عالی در مورد بیشتر کرکره های برقی این است که آنها به تعمیر و نگهداری زیادی احتیاج ندارند. معمولا در فصل سرما برای بهبود کارایی موتور درب کرکره برقی قطعات متحرک آن را روغن کاری می کنند. همچنین شما میتوانید با تراز کردن کرکره برقی خود به طوری که فشار ناشی از بالا و پایین رفتن کرکره برقی بر روی موتور به حداقل برسد و با اینکار طول عمر موتور کرکره را افزایش می دهید.

کرکره و درب امنیتی برقی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. با این حال، درب و کرکره ای که به صورت دستی کار می کنند ارزان تر هستند و ممکن است گزینه عملی تری برای مشاغل کوچک باشد.

درب های کرکره ای  با برق کار می کنند یا به صورت دستی باز و بسته می شوند. مانند هر درب، مواد تشکیل دهنده محصول بسته به نیاز ممکن است تا حد زیادی متفاوت باشد. شما باید دربی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای امنیتی شما باشد،  همچنین یک ظاهر جذاب داشته باشد.

قیمت درب های کرکره برقی

شما می توانید اطمینان حاصل کنید که درب های کرکره برقی از کیفیت بالایی برخوردار است و برخی از بادوام ترین درب ها در بازار است. اگر به دنبال نصب درب های کرکره برقی برای محل کار یا خانه خود هستید، برای دانستن قیمت درب های کرکره برقی و همچنین قیمت جک پارکینگ با ما تماس بگیرید.

قیمت درب های کرکره برقی بسته به نوع و جنس آن تفاوت قیمتی دارد اگر از تولیدات داخلی باشد با هزینه ی کمتر و اگر جزو اجناس وارداتی باشد از قیمت بالاتری برخوردار هستند البته لازم به ذکر است که تمامی متریال داخلی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با اجناس وارداتی برابری می‌کنند.

 

بهترین راه نصب صحیح درب های کرکره برقی

بهترین راه برای اطمینان از نصب صحیح درب های کرکره برقی این است که  شما از طریق خدمات یک شرکت نصب کننده حرفه ای استفاده کنید. اگر تجربه نصب کرکره های برقی را دارید، می توانید کرکره جدید را خودتان نصب کنید. دفترچه راهنمای نصب برای کمک به شما طراحی شده اند، این دفترچه  با ارائه دستورالعمل و مشاوره کمک می کند که درب ها را صحیح نصب کنید به گونه ای که دیافراگم رول شما تا حد امکان ایمن باشد.

نصب صحیح برای عملکرد و امنیت شاتر غلتکی شما مهم است. اگر غلتک در جای مناسب و صحیح قرار نگیرد، یا قدرت غلتک تضعیف شود  منجر  به خطرات جبران ناپذیری  می شود.

 

قیمت کرکره برقی

دفترچه های راهنمای نصب چیست؟

این دفترچه راهنما به شما اطمینان می دهد که چگونه می توانید درب های کرکره برقی خود را به درستی و مطابق با قوانین نصب کنید.

شاید شما هم بپرسید:

 

استحکام کدام تیغه از سایرین بیشتر است؟

تیغه پلی کربنات، سپس فولادی و در آخر آلومنیوم.

نمیتوان گفت جک های تولید داخل مورد اعتماد نیستند اما عموما تولیدات خارجی با برندهای معتبر کیفیت بالاتری ارائه می دهند.

 

امنیت درب اتوماتیک شیشه ای در چه حدی است؟

بسته به سفارش مشتری با ضد ضربه کردن شیشه ها با قفل مکانیکال و الکتیکال می توان حتی تایید پلیس امنیت را نیز گرفت.

دزد گیر بهتر است یا دوربین؟

دوربین بیشتر بازدارنده است در صورتی که فرد مورد نظر چهره خود را پوشانده باشد دوربین کمکی نخواهد کرد. اما دزدگیر برای اعلام خطر سرقت مناسبتر است و در کل دوربین و دزدگیر تکمیل کننده هم هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای می تواند در روز چند بار باز و بسته شود؟

بستگی به مدل اپراتور دارد. در بعضی برندها تردد نامحدود وجود دارد.

بالاترین کیفیت دوربین های موجود چیست؟

در حال حاضر دوربین IP 4 Mega Pixel موجود است.

دوربین دیجیتال بهتر است یا آنالوگ؟

قطعا دوربین IP دارای کیفیت بالاتری است و قیمت بالاتری نسب به دوربین های آنالوگ دارد. ولی دوربین های جدید AHD دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبتری هستند.

جنس قاب درب اتومات شیشه ای چیست؟

عموما فریم آلومنیومی است.

پرده هوا چیست؟

پرده هوا یا همان ایرجت در بالای درب ورودی نصب شده و از جا به جایی هوای داخل و بیرون جلوگیری می کند.

 

 

منبع مطلب : این مطلب برای سایت درب اتوماتیک تبریز نوشته شده است .

با ما در تماس باشید

آدرس : تبریز – چایکنار – نبش کلانتر کوچه – درب اتوماتیک تبریز
شماره تماس :


04133360720
04133250209

شماره همراه :
09144220814
09143060814
09141145129