نخ و نقشه شهریار به عنوان مرکز تخصصی تولید نخ و نقشه تابلو فرش در سال 1387 با هدف ارائه راهکارهای آسان و مطمئن در زمینه ی بافت تابلو فرش و کمک به توسعه صنایع دستی و هنری کشور و اشتغال زایی، در نزدیکی شهر تبریز در شهر سردرود که معروف به پایتخت تابلو فرش جهان میباشد، فعالیت خود را آغاز کرد. نخ و نقشه شهریار دارای سابقه 12 ساله در زمینه تولید تابلو فرش میباشد.

فروش نخ و نقشه تابلو فرش طرح منظره خیابان رویایی کد j-470 | شهریارنوین

نخ و نقشه تابلو فرش از زبده ترین متخصصان در زمینه های مربوط به بافت تابلوفرش استفاده میکند و محصولات تولیدی از بهترین کیفیت برخوردار میباشد و در تولید آنها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود. در نخ و نقشه ای که به دست شما میرسد نیز از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و مطمئن باشید شرکتی که در پایتخت تابلو فرش جهان فعالیت میکند محصولات کم کیفیت عرضه نمیکند.

انواع نخ و نقشه تابلو فرش که در مجموعه ما وجوددارد :

نخ و نقشه مدل های مختلف برای تابلو فرش و فرش دستباف

نخ و نقشه تابلو فرش منظرهنخ و نفشه تابلو فرش طرح گلنخ و نقشه طرح حیوانات – طرح تندیس – نخ و نقشه مینیاتور – نخ و نقشه طرح های مجلسی .فرانسوی – طرح نقشه تک چهره – نقشه مذهبی – نقشه طرح های آموزشی - نخ و نقشه طرح های تمام ابریشن بالا  - طرح های با رنگ روشن و شاد

که همه دستبه بندی ها شامل محصولات متنوع میباشد که شما میتوانید بررسی کرده و مورد مدنظر خود را از طریق سایت نخ و نقشه شهریار خرید نمایید .سفارش اینترنتی نخ و نقشه تابلو فرش طح گل و گلدان طولی کد j-468 | شهریارنوین

تفکیک قیمتی در سایت نخ و نقشه شهریار : 

یکی از مزایای سایت نخ و نقشه تابلو فرش شهریار وجود تفکیک قیمتی برای محصولات است که شما میتوانید در ۵ رنج قیمت محصولات نخ و نقشه را تفکیک کنید و ببنید ما رنج قیمت های نخ و نقشه را در زیر به همان صورتی که ذر سایت درج کرده ایم برای شما مینویسیم :

به تفکیک قیمت

  • نخ و نقشه زیر 500 هزار تومان
  • نخ و نقشه 500 تا 750 هزار تومان
  • نخ و نقشه 751 تا 999 هزار تومان
  • نخ و نقشه 1 میلیون تا 1250 هزار تومان
  • نخ و نقشه 1 میلیون و 250 هزار تومان به بالا

فعالیت اصلی شرکت شهریار نوین در زمینه تامین منابع و مصالح اولیه بافت تابلو فرش ( نخ و نقشه ) می باشد اما از دیگر فعالیت های این شرکت میتوان به قبول انوع سفارشات بافت عکس شخصی و همکاری با آموزشگاه های قالیبافی در سراسر کشور و همچنین ارائه طرح های خرید تضمینی به بافندگان و ... اشاره کرد .

 

بسته های ارسالی شامل موارد زیر میباشند:

  • نقشه های کامپیوتری بافت تابلو فرش (عددی)
  • نخ های مرینوس درجه یک و ابریشم های بافت تابلو فرش ( ارسال ابریشم فقط در صورت استفاده از ابریشم در طرح میباشد که در طرح های نخ و نقشه شهریار معمولا از تعدادی رنگ ابریشم استفاده میشود )
  • پود ضخیم و نازک تابلو فرش
  • چله نخ ( با سفارش مشتری و پرداخت هزینه اضافی، نخ ابریشم به جای نخ چله ارسال میشود)
  • نرم افزار اندروید نقشه خوان صوتی

در صورت درخواست مشتری دار بافت تابلوفرش نیز با هزینه جداگانه ارسال میشود. دارهای فلزی زیبا و سبک و در عین حال بادوام که بوسیله دستگاههای تمام اتوماتیک چله کشی و گلیم بافی و آماده سازی میشوند.

 

ارتباط به مجموعه نخ و نقشه تابلو فرش شهریار نوین :

شما برای ارتباط به کارشناسان ما میتوانید با  شماره تلفن همراه : 536 36 66 0914 و یا شماره تلفن ثابت : 34205654-041 تماس حاصل فرمایید

آدرس مجموعه شهریار نوین :  آذربایجان شرقی - تبریز - سردرود - خیابان امام - کوچه مسجد - پلاک 39

برای خرید محصولات نخ و نقشه میتونید به سایت رسمی  این شرکت به آدرس www.shahriyarcarpet.ir    مراجعه نمایید