تمامی مباحث آموزشی در این دوره در جهت تربیت کارآموزان برای ورود به بازار کار می باشد. در این راستا آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، غذاساز، چرخ گوشت، مخلوط کن، آبمیوه گیری، سرخ کن، سشوار و…..از جمله مطالبی است که در تعمیرات لوازم خانگی آموزش داده می شود.

امروزه حجم عظیمی از لوازم خانگی برقی هستند و به دلیل استفاده مکرر از آنها احتمال معیوب شدن آن ها و تعمیر بسیار است. بنابراین تعمیرات لوازم خانگی در تبریز بازار کار مناسبی برای متخصصین فعال در این رشته فراهم کرده است. از این رو آموزشگاه سپیدار تبریز دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز را زیر نظر اساتید باتجربه و به صورت کاملا عملی و کاربردی برگزار می نماید.
 تعمیرات لوازم خانگی در تبریز
تمامی مباحث آموزشی در این دوره در جهت تربیت کارآموزان برای ورود به بازار کار می باشد. در این راستا آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، غذاساز، چرخ گوشت، مخلوط کن، آبمیوه گیری، سرخ کن، سشوار و…..از جمله مطالبی است که در  تعمیرات لوازم خانگی آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان کلاس تعمیرات لوازم خانگی با مشاوره و کسب تجربه از استاد مربوطه و همچنین خدمات پشتیبانی آموزشگاه، می توانند در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی به در آمد بالایی برسند.
بازار کار تعمیرات لوازم خانگی در تبریز
لوازم خانگی انواع گوناگونی دارند، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر، غذا ساز، آبمیوه گیری، چای ساز، بخارشو، چرخ گوشت، ساندویچ ساز برخی از انواع پرمصرف لوازم خانگی هستند که در بیشتر آشپزخانه ها دیده می شوند. تمامی این لوازم ممکن است به دلیل استفاده نامناسب یا با گذشت زمان دچار مشکلاتی شوند.

در گذشته هنگام خراب شدن این لوازم تعویض در مقایسه با تعمیر طرفداران بیشتری داشت. اما امروزه شاهد افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی هستیم که این موضوع باعث افزایش تقاضا تعمیرات و به دنبال به تعمیرکار و مراکز تعمیرات لوازم خانگی شده است.

همه این موارد به خوبی نشان از بازار کار عالی لوازم خانگی و آینده شغلی عالی متخصصان این رشته می دهد. اگر به خوبی با مهارت های این رشته آشنا باشید مطمئن باشید که هیچ وقت بیکار نخواهید بود و فرصت های شغلی برای شما در این حرفه بسیار است.
 تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

فرصت های شغلی تعمیرکار لوازم خانگی در تبریز

با توجه بازار کار عالی شغل تعمیرات لوازم خانگی می توان بازار کار عالی برای افراد متخصص در این رشته متصور شد. برخی از فرصت های شغلی این فنی عبارتند از:
•    استخدام در نمایندگی های برندهای لوازم خانگی مانند نمایندگی اسنوا، ال جی، سامسونگ و غیره
•    همکاری با سایت ها و مراکز خدمات آنلاین از قبیل: استادکار، آچاره، امدادکاران و غیره
•    استخدام در کارخانه های تولید لوازم خانگی
•    استخدام در مراکز تعمیر لوازم خانگی
•    راه اندازی مغازه تعمیرات لوازم خانگی به صورت شخصی
•    ثبت آگهی رایگان در دیوار و شیپور و جذب مشتری
•    فعالیت از طریق راه اندازی سایت تعمیر آنلاین لوازم خانگی

درآمد تعمیرکار لوازم خانگی در تبریز

میزان درآمد در مشاغل فنی وابسته به عوامل گوناگونی است. یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر درآمد این مشاغل میزان دانش و مهارت تعمیرکار است. شغل تعمیرات لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدون شک هر چه دانش و مهارت شما در این شغل بیشتر شود تعداد مشتریان بیشتری به دست خواهید آورد.
به طور مثال اگر شما تنها تخصص در تعمیر یخچال را داشته باشید مشتریان شما مربوط به همین وسیله است اما اگر در کنار یخچال بتوانید دیگر لوازم خانگی را تعمیر کنید بدون شک به تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد.
مشتری مداری، سرعت و دقت در کار، ارائه کار با کیفیت، ارائه گارانتی و ضمانت نامه، ارائه قیمت مناسب برخی از دیگر عواملی است که بر درآمد این شغل تاثیر می گذار است.
به طو متوسط می توان درآمد 15 تا 20 میلیون تومان را برای افراد متخصص در این رشته متصور شد.
سرمایه لازم برای ورود به شغل تعمیرات لوازم خانگی در تبریز
شاید باور نکنید اما خوشبختانه برای ورود به بازار کار این شغل و فعالیت به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی به سرمایه چند میلیونی نیازی ندارید. در واقع باید بگوییم مهم ترین سرمایه در این شغل که شما به آن بسیار نیاز دارید دانش و مهارت است. بنابراین تا آنجایی که می توانید برای یادگیری زمان بگذارید.
هزینه یادگیری تعمیرات لوازم خانگی و خرید ابزار تمام سرمایه مورد نیاز برای شروع کار تعمیرات لوازم خانگی است. در بخش قبلی اشاره کردیم که فرصت های شغلی این حرفه بسیار است و شما می توانید برای شروع یکی از آنها را انتخاب کنید.
مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی
مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی انواع گوناگونی دارد. در انتهای دوره تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق به شما عزیزان یک مدرک معتبر به شما عزیزان ارائه می شود. با داشتن این مدرک می توانید در مصاحبه های شغلی موفقیت بیشتری کسب کنید. این مدرک نشان از دانش و مهارت شما در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی است.
 تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

دپارتمان های دیگر آموزشگاه سپیدار تبریز

آموزشگاه سپیدار با ۱۸ سال سابقه با برگزاری دوره های آموزشی متفاوت در دپارتمان های مختلف دوره های متفاوتی را در تبریز برگزار می نماید از دوره های متفاوت این مجموعه علاه بر آموزش تعمیرات موبایل در تبریز میتوان به آموزش تعمیرات پکیج در تبریز ، آموزش تعمیرات موبایل در تبریز ، آموزش ICDL در تبریز اشاره کرد که از پرمخاطب ترین دوره های آموزشی مجموعه سپیدار در تبریز میباشد که با ارائه مدرک رسمی و معتبر سازمان فنی حرفه ای کشور به یکی از معتبرترین مراکز آموزشی تبریز تبدیل شده است

نحوه شرکت در دوره های آموزشی سپیدار به چه صورت میباشد؟

برای شرکت در دوره های آموزشی میتوانید فرم مربوط به ثبت نام در سایت www.sepidarac.com تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا با یکی از شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید :
 شعبه مرکزی سپیدار :  041-33347083
شعبه تخصصی سپیدار : 041-33352033
مشاور آموزشی :  09306301632
و یا شما میتوانید با مراجعه به یکی از شعب آموزشگاه سپیدار اقدام به ثبت نام در دوره های نمایید :
آدرس شعبه اصلی آموزشگاه سپیدار : تبریز - خیابان امام - ایستگاه تپلی باغی - به سمت آبرسان - نرسیده به بانک سپه (قوامین)
آدرس شعبه تخصصی آموزشگاه سپیدار  : تبریز - خیابان امام نرسیده به چهار راه آبرسان - جنب بانک کشاورزی - طبقه فوقانی بازار مرجان