با خدمات طراحی سایت وردپرس رندبیت، سایتی حرفه ای داشته باشید

با خدمات طراحی سایت وردپرس رندبیت، سایتی حرفه ای داشته باشید

با طراحی سایت با وردپرس دیگر نگران توسعه سایت خود نباشید. هزاران برنامه نویس سراسر دنیا در حال توسعه سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند هر امکاناتی را تنها با چند کلیک می توانید به سایت خود اضافه کنید و لذت ببرید طراحی سایت وردپرس بهترین راهکار برای استارت ایده ها و کسب و کار شماست با خدمات طراحی سایت wordpress سایتی امن سریع و در صدر گوگل داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام  رندبیت، شما از خدمات طراحی سایت وردپرس که برای کسب و کار خود می خواهید طراحی شود چه انتظاراتی دارید ؟ شما با استفاده از طراحی سایت وردپرس می توانید سیستمی را برای سایت خود در اختیار داشته باشید که حاصل برنامه نویسی و توسعه میلیون ها برنامه نویس در سطح دنیا هستند.

مزیت طراحی سایت با وردپرس چیست ؟

مزیت های سیستم قدرتمند طراحی سایت وردپرس بسیار زیاد هستند که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

۱- شما می توانید بعد از طراحی سایت با وردپرس توسط رندبیت بدون داشتن مهارت خاصی سایت خود را مدیریت کنید مقالات و محصولات و تمامی قسمت های مختلف را تغییر دهید و به روزرسانی کنید.

۲- هر امکانات حرفه ای خواستید می توانید با چند کلیک به سایت خود از مخزن وردپرس اضافه کرده و استفاده کنید در حالی که در سیستم های اختصاصی برای اضافه کردن کوچکترین امکانات به سایت خود مجبور هستید میلیون ها تومان هزینه کنید.

۳- بیشتر ایده های کسب و کاری شما فقط با چند کلیک می تواند با سیستم طراحی سایت وردپرس پیاده سازی شود و زمان شما را بخرد به طوری که اگر برای کدنویسی سایت اختصاصی مانند وردپرس شاید بیشتر از ۲ – ۳ ماه زمان را از شما بگیرد.

۴- سئو قدرتمند وردپرس یکی از مزیت های اصلی این سیستم سایت ساز است که شما می توانید سایت وردپرسی خود را با افزونه های سئو که برای وردپرس ساخته شده اند بهینه سازی کنید و در نتایج گوگل رتبه های بهتری کسب کنید.

۵- طراحی سایت در دنیا با cms  های متفاوتی انجام می شود و این درحالی است که ۶۰ درصد سایت های طراحی شده با سیستم وردپرس در دنیا طراحی شده اند و ۲۲ درصد طراحی سایت فروشگاهی برتر دنیا با سیستم ووکامرس که افزونه فروشگاهی وردپرس است، طراحی شده است.

۶ – و خیلی از امکانات دیگر که در این مقال نمی گنجد ...

چه سایت های معتبری با وردپرس ساخته شده اند؟

سایت های خارجی که با وردپرس ساخته شده اند :

 

سایت شرکت سرمایه گذاری گوگل – وبلاگ سایت ناسا – وبلاگ خبری یاهو – سونی موزیک – بلاگ سایت پلی استیشن و ... خیلی از سایت های مطرح در دنیا

 

همه سایت هایی که در بالا ذکر کردیم برای طراحی سایت از وردپرس برای پروژه های خود استفاده کردند.

چرا طراحی سایت وردپرسی خود را باید به یک شرکت معتبر بسپاریم ؟

سیستم ورپرس یک سیستم رایگان برای ساخت سایت به حساب می آید اما قالب های آماده و افزونه هایی که برای ساخت سایت شما استفاده میشود از لحاظ مشکلات امنیتی برخوردار خواهد بود.

برای حرفه ای شدن کار باید سایت وردپرسی خود را به شرکتی بسپارید که قالب اختصاصی برای کسب و کارشما طراحی و کدنویسی کند و از قالب های آماده رایگان به هیچ عنوان استفاده نکند.

در صورت استفاده از قالب های آماده رایگان علاه بر مشکلات امنیتی سایت شما شبیه هزاران سایت دیگر خواهد بود که این برای برند و کسب و کار شما از دید برندینگ اصلا جالب نخواهد بود.

برای دیده شدن در اینترنت و القای حس خوب به کاربر و ترغیب آن های برای خرید یا استفاده از خدمات یا محصولات شما نیازمند سایتی با گرافیک حرفه ای خواهید بود که ملزم به طراحی سایت وردپرسی با قالب اختصاصی است.

تعرفه و یا هزینه طراحی سایت با وردپرس چند است؟ آیا نرخ طراحی سایت وردپرس مشخص است؟

 البته شرکت های مختلف بر اساس مبانی مختلفی پروژه های طراحی سایت با وردپرس را قیمت گذاری می کنند. اما در جهان و در ایران ملاک های درست تاثیرگذار بر قیمت و پارامترهای موثر در محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت در تبریز عبارتند از :

تعداد صفحات: یعنی تعدد و تکثر صفحاتی که قرار است توسط تیم طراح، طراحی اختصاصی و ورود محتوا شود. طبعا هرچقدر تعداد صفحات اولیه بیشتر قیمت بالاتر.

افزونه های خریدنی: اینکه تعاریف پروژه مستلزم خریداری چه تعداد افزونه غیر رایگان است. از آنجا که عموما افزونه های خریدنی را باید به دلار خرید با عنایت به تفاوت فاحش ریال در برابر دلار،‌ مبلغ نسبتا زیادی به هزینه های پروژه اضافه می شود.

برنامه نویسی اختصاصی: اگر تعریف پروژه طوری باشد که نیازمند توسعه های اضافی و برنامه نویسی های خاص منظوره باشد طبعا هزینه ها افزایش پیدا می کند.

تخصص ما در شرکت رندبیت طراحی سایت وردپرس برای کسب و کار شماست.

برای سفارش طراحی سایت ورپرسی به شرکت مهندسی رندبیت با بیش از ۱۰ سال سابقه به مدیریت مهندس علی رنجبرپور در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی انواع سایت های فروشگاهی شرکتی  و خبری به صورت طراحی سایت اختصاصی و یا طراحی سایت وردپرس به مرکزیت تبریز با بیش از ۱۰۰۰ نمونه کار فعال در سراسر کشور.

از طرایق سایت www.rondbit.com مراجعه کنید و یا با

شماره ثابت شرکت : ۰۴۱۳۴۴۳۹۱۳۵

شماره های همراه :  ۰۹۱۴۱۶۴۲۶۴۶ – ۰۹۱۲۰۵۱۶۲۶۹  تماس حاصل فرمایید .

 

منبع : ایسنا