قالب بتن و جک سقفی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم ؟

یکی از اساسی ترین بخش ساختمان سازی قالب بتن می باشد که در ادامه با انواع آن آشنا خواهید شد. ابتدا باید بدانیم که قالب بتن چیست؟ حتما این را می دانید که برای ساختمان سازی و تضمین استحکام ساختمان از ماده ای به نام بتن استفاده می شود. بتن از آهک، سیمان و دیگر مواد و همچنین سیمان مایع تشکیل شده که همین ترکیبات استحکام بتن را چند برابر کرده است.

 

 

بتن در برابر ترک و شکستگی بسیار مقاوم است و مقابل فشار های زیاد مقاومت بالایی را نشان می دهد. اما شاید یکی از نقطه ضعف های بتن را می توان انعطاف پذیر نبودن آن دانست.

نقش قالب بتن

اما اگر بخواهیم درباره نقش قالب بتن حرف بزنیم، باید بگوییم قالب بتن صباغی، نگهدارنده بتن در زمان مخصوص می باشد. ما برای استفاده از بتن در سازه های خود، ابتدا بتن را در قالب ریخته و پس از رسیدن به تراکم و مقاومت بالا، قالب از سازه جدا می شود. در کل می توان گفت که قالب بتن یک وسیله موقت در ساختمان سازی به شمار می رود.

حالا که با نقش این قالب ها آشنا شدیم، در ادامه انواع قالب ها را برای شما شرح خواهیم داد تا شما با این وسیله کار آمد در ساختمان سازی بیش تر آشنا شوید. گفتنی است یکی از با کیفیت ترین قالب ها، قالب بتن صباغی می باشد. این قالب، انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع پروژه ای که می خواهد اجرا شود، هزینه در دسترس و زمان اجرای پروژه از انواع آن استفاده می شود.

انواع قالب ها عبارت اند از:

1- فلزی

2- چوبی

3- آجری

این سه نوع، انواع قالب بتن مورد استفاده در سازه ها می باشند. یکی از مواردی که در استفاده از قالب بتن باید به آن توجه شود، این است که باید قالب بتنی در سازه ها مورد استفاده قرار گیرند که در حین ریختن بتن در داخل قالب، قالب فشار وارده را تحمل کند و در اثر ریخته شدن بتن آسیب نبیند و نشکند.

جک سقفی چه کاربردی دارد؟

جک‌ سقفی کاربرد زیاد دارد و همان طور که گفته شد برای کفراژبندی سقف‌ها در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بازار  وجود دارد که قیمت‌های متفاوتی براساس کیفیت مواد اولیه، جنس‌، ضخامت، دست دوم ( کارکرده) و یا نو بودن (استفاده نشده) دارد که دارای نوسانات قیمتی زیادی در بازار ساخت و ساز و مصالح ساختمانی وجود دارد.

حتی اگر مدت زمان کمی از آن استفاده می‌شود می‌توان آن را به صورت اجاره تهیه کرد.

شمع فلزی بتنی نیز یک نوع جک است که بیشتر وزن یک ساختمان را به خاک‌های زیر منتقل می‌نماید که سه نوع بتنی، فلزی، چوبی و بتن مسلح است که اگر سطح زمین مقاومت لازم را نداشته باشد برای شالوده‌های عمیق استفاده می‌شود.

اگر به دنبال این هستید که از جک‌های دست دوم استفاده نمایید و پروژه شما دارای وزن بالایی باشد بهتر است که به صورت نو استفاده شود تا آسیب‌دیدگی آن کمتر شود.

 

لیست قیمت جک سقفی چیست؟

بیشتر شرکت‌ها که در رابطه با جک‌های سقفی و مصالح ساختمانی فعالیت می‌کنند لیست قیمت این ابزار و اطلاعات لازم از این محصول را برای دسترسی بهتر و انتخاب راحت‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

این لیست قیمت وسیله مورد نظر منتشر شده که یک شرکت ارائه می‌دهد را به راحتی با لیست‌های دیگر می‌توان مقایسه کرد و بهترین و مناسب‌ترین نوع را که در رابطه با کار شما مورد نیاز است، می‌توانید انتخاب نمایید.

امروزه با توجه به گسترش ساخت و سازها در شهرهای بزرگ استفاده از لوازم ساختمانی با کیفیت بسیار مورد توجه است و در این میان شرکت‌های تولید کننده درصد هستند که بهترین لوازم را با مشتریان خود عرضه نمایند. با خرید محصولات از یک شرکت معتبر با ارائه محصولات با کیفیت مانند داربست‌های مثلثی‌، قالب‌های فلزی و جک سقفی و سال‌ها تجربه و با علم روز دنیا مورد رضایت مشتریان عزیز است و با نازلترین قیمت‌ها تمام لوازم ساختمانی را اعم از نو و دست دوم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قالب بتن صباغی

قالب بتن صباغی به مدیریت یونس صباغی با چندین دهه قدمت افتخار دارد بعنوان یکی از بزرگترین،مطرح ترین و پرسابقه ترین مجموعه های فعال درعرصه تولید قالب های سازه بتنی در جهت عمران آبا دانی کشور گامهای موثری بردارد و همواره سعی برآن دارد که با توکل به قوه الهی و همیاری شما متخصصین در امر ساخت و ساز بتواند تکنولوژی برتر را به ارمغان بیاورد و با هزینه های بهینه و با کمترین زمان ممکن بیشترین بهره برداری را داشته باشد. سرعت و سهولت قالب بندی ،یکی از عوامل مهم در بهبود سرعت اجرای سازه های بتن مسلح به شمار می‌رود .

 قالب بتن صباغی با خدمات تولید و فروش قالب بتن،بالابر، ستون ریز ، ویبراتور ، یونولیت،لوله داربستی، تخته قالب بندی انواع تخته روسی و ایرانی ، بولت ،انواع جک و خاموت زن، پاکت بتن ریزی تاور و … نو و کارکرده در خدمت کلیه عزیزان در عرصه ساخت و ساز می باشد

ضد یخ بتن

مهندسان عمران و کارفرمایان ساختمانی در فصول سرد سال با دردسری جدید همراه می شوند که می خواهیم درباره راه حل این دردسر صحبت کنیم. با ورود به فصل سرما، مهندسان برای ساخت بتن کمی با مشکل مواجه می شوند، به طوری که سرمای هوا باعث می شود تا دمای بتن به شدت کم شده و در نتیجه واکنش آن با آب بسیار کاهش یابد.

برای حل  این مشکل می توان از ضد یخ بتن استفاده کرد. در صورت عدم استفاده از ضد یخ بتن در فصول سرد سال، با کاهش دمای بتن، گیرایی بتن نیز کاهش می یابد و بتن استحکام خود را در سازه از دست داده، ترک خورده و از بین می رود. به همین دلیل است که ضد یخ بتن یکی از مهم ترین محصولات در عرصه ساختمان سازی و معماری به شمار می رود.

جهت سفارش انواع قالب های بتن و جک های سقفی نو و دست دوم صباغی با شماره  041-32868320-22 و یا با شماره همراه 09149146011 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق آدرس سایت https://syazerbaijan.com/      اقدام فرمایید.

منبع : فارس نیوز - مشرق نیوز